• خرید خودروهای مزایده‌ای ایران خودرو چگونه است؟

    خرید خودروهای مزایده‌ای ایران خودرو چگونه است؟

    یکی از خدماتی که خودروساز بزرگ، ایران خودرو به خریداران محصولات خود ارائه می‌دهد، برگزاری مزایدات است. مهمترین هدف از برگزاری مزایده این است که خودروهای مختلف با قیمت بسیار پایین‌تر به فروش برسند.

  • بهترین امداد خودرو استان تهران را بشناسید

    بهترین امداد خودرو استان تهران را بشناسید

    در دنیای شلوغ امروز، ممکن است در هر لحظه با مشکلاتی در مورد خودرو خود روبرو شویم. پنچری، تمام شدن ناگهانی بنزین، خرابی باتری و یا استارت، از جمله این موارد هستند. در چنین شرایطی، یافتن یک امداد خودرو سیار و مطمئن که به سرعت مشکل شما را حل کند، از اهمیت بالایی برخوردار است.

  • لاستیک چینی بهتر است یا ایرانی؟

    لاستیک چینی بهتر است یا ایرانی؟

    اما درمورد دیگر خودروها برای مثال به هنگام خرید لاستیک پراید ، لاستیک‌های چینی یک از مهم‌ترین رقیب‌های لاستیک‌های ایرانی است.

  • عملکرد درخشان منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس در سال ۱۴۰۲

    عملکرد درخشان منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس در سال ۱۴۰۲

    مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس از رشد عملکرد این منطقه در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل خبر داد.

  • کسب رتبه‌های برتر  توسط شرکت به‌پرداخت ملت

    کسب رتبه‌های برتر توسط شرکت به‌پرداخت ملت

    گزارش اقتصادی شاپرک که همواره با مطالعه و بررسی شاخص‌های عملکرد تعدادی و مبلغی شرکت‌های پرداخت الکترونیک (PSP) تصویری کلی از وضعیت و جایگاه آن‌ها در صنعت پرداخت الکترونیک ارائه می‌دهد، در یکصدوپنجمین گزارش خود از کسب رتبه‌های برتر توسط «به‌پرداخت ملت» رونمایی کرد.

  • هدفگذاری سود 1.1 میلیارد دلاری ومعادن تا سال 1406

    هدفگذاری سود 1.1 میلیارد دلاری ومعادن تا سال 1406

    مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات گفت: سود شرکت در سال 1401 حدود 391 میلیون دلار بوده و ما برنامه داریم که در پایان سال 1406 سود این شرکت به یک و یک دهم میلیارد دلار ارتقا پیدا کند.

  • آیا بیمه بدنه شامل تعمیر موتور میشود

    آیا بیمه بدنه شامل تعمیر موتور میشود

    قطعات یدکی گران‌قیمت و دردسرهای ناشی از خرابی خودرو، خواب را از چشمانتان می‌رباید. در چنین شرایطی داشتن یک بیمه‌نامه بدنه قوی می‌تواند نگرانی‌هایتان را به حداقل برساند.

  • اشتغال آموزش مکانیک حودرو مدرک بین المللی فنی حرفه ای

    اشتغال آموزش مکانیک حودرو مدرک بین المللی فنی حرفه ای

    با آموزش مکانیک خودرو و داشتن یک مدرک بین‌المللی فنی حرفه‌ای در زمینه مکانیک خودرو می‌تواند در توسعه حرفه‌ی شما بسیار موثر باشد و در ایجاد فرصت‌های شغلی متنوع کمک کند.

  • علت روغن سوزی ماشین و معرفی روغن صنعتی اصل

    علت روغن سوزی ماشین و معرفی روغن صنعتی اصل

    دلایل زیادی باعث روغن سوزی ماشین می شوند که در این مقاله به مهم ترین آنها اشاره شده است و همچنین راهکارهایی برای رفع روغن سوزی توضیح داده شده است.

  • شکست رکورد تولید برق در کشور با افتتاح بلوک دوم گازی نیروگاه سیکل ترکیبی سمنان

    شکست رکورد تولید برق در کشور با افتتاح بلوک دوم گازی نیروگاه سیکل ترکیبی سمنان

    مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات از شکسته شدن رکورد تولید برق در کشور با افتتاح بلوک دوم گازی نیروگاه سیکل ترکیبی سمنان خبر داد.

  • 1402؛ سال ثبات و رشد بیمه معلم

    1402؛ سال ثبات و رشد بیمه معلم

    سال 1402 برای بیمه معلم سال ثبات و رشد بود، سال اصلاح پرتفوی و البته گام‌های ابتدایی در مسیر یک راه تازه. آینده اصلاحات شرکت را نباید تنها از زاویه اعداد فروش و درآمد رصد کرد بلکه مهم این است که سال 1403 می‌تواند برای این بیمه‌گر، سال جهش متفاوت با سال‌های قبل باشد.

  • معرفی برندهای Doublestar و Kumstar: رهبران صنعت تایر و لاستیک

    معرفی برندهای Doublestar و Kumstar: رهبران صنعت تایر و لاستیک

    شرکت آرکا تجارت آیین، با فعالیت صادقانه خود به عنوان وارد کننده انواع لاستیک‌های سواری، باری و راهسازی، اینک این افتخار را دارد که محصولات بهترین برندها را به بازار عرضه کند که مهم‌ترین آن‌ها نیز محصولات برندهای Doublestar و Kumstar هستند.

  • شفاف سازی چراغ خودرو در خانه

    شفاف سازی چراغ خودرو در خانه

    ما قصد داریم در این مقاله راهکاری به شما ارائه کنیم که بتوانید در عرض ۵ دقیقه چراغ زرد و کدر شده خودروی خود را شفاف و براق کنید .

  • پیام تسلیت مدیر عامل بیمه ایران به مناسبت درگذشت شادروان آیت کریمی

    پیام تسلیت مدیر عامل بیمه ایران به مناسبت درگذشت شادروان آیت کریمی

    مدیر عامل بیمه ایران درگذشت شادروان آیت کریمی را تسلیت گفت.

  • انواع دود خودرو + بررسی دود اگزوز قبل از خرید خودرو

    انواع دود خودرو + بررسی دود اگزوز قبل از خرید خودرو

    اگر قصد خرید یک خودرو را دارید یکی از مهمترین کارهایی که بایستی حتما انجام دهید تا از بابت سلامت فنی خودرو در مراحل اولیه اطمینان حاصل کنید. بررسی این موضوع است که آیا خودرو مدنظر شما دود می کند یا نه؟ به همین دلیل در ادامه این مطلب قصد داریم شما عزیزان را با انواع دود اگزوز و ایرادات فنی آن بیشتر آشنا کنیم. پس اگر شما عزیزان هم قصد خرید و فروش خودرو را دارید و یا اینکه قصد دارید به بازار معامله گری خودرو وارد شوید در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا به بررسی انواع دود خودرو بپردازیم.

  • ثبت بالاترین میزان واگذاری بنگاه‌ها و اموال هلدینگ آینده پویا از زمان تاسیس تاکنون/ رشد ۶۰۲ درصدی میزان واگذاری

    ثبت بالاترین میزان واگذاری بنگاه‌ها و اموال هلدینگ آینده پویا از زمان تاسیس تاکنون/ رشد ۶۰۲ درصدی میزان واگذاری

    مدیرعامل شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا از واگذاری 28 هزار میلیارد ریالی در این هلدینگ خبر داد و گفت: بالاترین میزان واگذاری بنگاه‌ها و اموال هلدینگ آینده پویا از زمان تاسیس این هلدینگ تاکنون با برگزاری بالغ بر 13 مرحله مزایده عمومی در سال 1402 ثبت شد.

  • ثبت بالاترین میزان واگذاری بنگاه‌ها و اموال هلدینگ آینده پویا از زمان تاسیس تاکنون/ رشد ۶۰۲ درصدی میزان واگذاری

    ثبت بالاترین میزان واگذاری بنگاه‌ها و اموال هلدینگ آینده پویا از زمان تاسیس تاکنون/ رشد ۶۰۲ درصدی میزان واگذاری

    مدیرعامل شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا از واگذاری 28 هزار میلیارد ریالی در این هلدینگ خبر داد و گفت: بالاترین میزان واگذاری بنگاه‌ها و اموال هلدینگ آینده پویا از زمان تاسیس این هلدینگ تاکنون با برگزاری بالغ بر 13 مرحله مزایده عمومی در سال 1402 ثبت شد.

  • قوانین پراپ تریدینگ فاندد نکست + کد تخفیف 10 درصدی

    قوانین پراپ تریدینگ فاندد نکست + کد تخفیف 10 درصدی

    در سال های اخیر، شرکت های پراپ تریدینگ تبدیل به بهشت معامله گران فارکس شده است. چرا که تریدرها بدون سرمایه اولیه شخصی، می توانند سودهای جذاب از بازار کسب کنند. به شرکت های تأمین سرمایه در بازارهای مالی، شرکت های "پراپ" گفته می شود.

  • خرید لوازم یدکی اچ سی کراس از فروشگاه آنلاین چین یدک پلاس

    خرید لوازم یدکی اچ سی کراس از فروشگاه آنلاین چین یدک پلاس

    خرید لوازم یدکی خودرو از جمله مهم‌ترین دغدغه‌های دارندگان خودرو است، و زمانی که صحبت از خودروهایی مانند اچ سی کراس به میان می‌آید، این نیاز به دقت و انتخاب درست بیشتر هم می‌شود. چین یدک پلاس یکی از فروشگاه‌های شناخته شده در زمینه فروش لوازم یدکی اچ سی کراس است که با ارائه محصولات متنوع و با کیفیت، رضایت مشتریان را جلب کرده است.

  • تحول دیجیتال در گفتگو با محمد وحیدنیا

    تحول دیجیتال در گفتگو با محمد وحیدنیا

    موفقیت در تحول دیجیتال بر پایه یک چشم‌انداز واضح است که با اهداف کلی شرکت همسو است. این موضوع درباره یک رویکرد جامع است که فناوری، فرآیندهای کسب‌وکار و افراد را در بر می‌گیرد. علاوه بر این، انعطاف‌پذیری و نظارت مداوم برای سازگاری با پویایی‌های بازار مداوم ضروری است.