ابلاغیه مهم برای خریداران معترض خودرو

سازمان حمایت با تجدید نظر در دستورالعمل نحوه رسیدگی به شکایات مصرف کنندگان خودرو، آیین نامه جدید را ابلاغ کرد.
ابلاغیه مهم برای خریداران معترض خودرو

روابط عمومی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ؛ طی ابلاغیه سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در خصوص  اصلاحیه نحوه رسیدگی به شکایات مصرف کنندگان خودرو  به مدیران کل صنعت ، معدن و تجارت استانهای سراسر کشور ؛ از این پس همه مشتریان خودروهای داخلی و خارجی میتوانند بر اساس این دستورالعمل ابلاغی در صورت شکایت به ادارات صمت استان های کشور مراجعه و شکایت خود را ثبت نمایند.

معاون وزیر صمت و رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در نامه ای ، اصلاحیه دستورالعمل نحوه رسیدگی به شکایات مصرف کنندگان خودرو  را به مدیران کل صنعت ، معدن و تجارت استانهای سراسر کشور ابلاغ کرد.

دیگران چه می خوانند:

در نامه حسین فرهید زاده به مدیران کل صنعت ، معدن و تجارت استانهای سراسر کشور در مورخ 26/4/1402 با موضوع «دستورالعمل تکمیلی نحوه رسیدگی به شکایات مصرف کنندگان خودرو » آمده است :

پیرو ابلاغیه شماره65036/98/370 مورخ 8/10/1398 موضوع نحوه رسیدگی به شکایات مصرف کنندگان خودرو ،  ضمن ارسال اصلاحیه دستور العمل مذکور به استحضار می رساند :قیمت های مصوب درب کارخانه انواع خودروهای مونتاژی در سامانه شورای رقابت به آدرس  nicc.gov.ir بارگذاری گردیده و حسب تاکید آن مرجع، برای کلیه ذینفعان لازم الاجرا می باشد،لذا با هدف تسریع در رسیدگی به شکواییه های واصله در ارتباط با عدم رعایت قیمت های مصوب ابلاغی شورا و همچنین عدم صدور دعوتنامه های تکمیل وجه و امتناع از عرضه موارد زیر برای لحاظ در اقدام  اعلام می گردد:

ابلاغیه مهم برای خریداران معترض خودرو

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟