تحویل 19 پیکر حادثه کلینیک سینا اطهر به پزشکی قانونی

خودرو برتر: سخنگوی اورژانس کشور گفت: تاکنون پیکر ۱۹ نفر از جانباختگان حادثه کلینیک سینا اطهر، تحویل پزشکی قانونی داده شده است.
تحویل 19 پیکر حادثه کلینیک سینا اطهر به پزشکی قانونی
به گزارش پایگاه خبری و تخصصی خودرو برتر:

مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس کشور، در خصوص حادثه آتش‌سوزی کلینیک سینا اطهر در خیابان شریعتی، اظهار کرد: حوالی ساعت ۲۱ شامگاه سه‌شنبه با اورژانس تهران تماسی مبنی بر انفجار یک کلینیک عکسبرداری در خیابان شریعتی گرفته شد. بلافاصله  ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شد. او با بیان اینکه در کلینیک سینا اطهر خدمات تصویربرداری و دندانپزشکی ارائه می شد، گفت: پس از اطفای حریق توسط نیروهای سازمان آتش نشانی، افراد حاضر در کلینیک، به بیمارستان نزدیک محل حادثه ( بیمارستان شهدای تجریش و شهید مطهری) اعزام شدند. دلیل اعزام برخی از افراد به بیمارستان شهید مطهری میزان سوختگی مصدومان و نیاز آنها به مراقبت های تخصصی و ویژه بود.

خالدی تصریح کرد: متاسفانه تا این لحظه پیکر ۱۹ نفر تحویل پزشکی قانونی شد، که از این تعداد، ۱۵ نفر از متوفیان از کادر درمان همان کلینیک بوده‌اند. همچنین ۲ نفر هم تا این لحظه به عنوان بیمار تعیین هویت شده‌اند.

دیگران چه می خوانند:

او بیان کرد: تلاش کردیم که تمام افرادی که از کلینیک سینا اطهر خارج می‌شوند، بلافاصله به مراکز درمانی منتقل شوند.

سخنگوی اورژانس کشور  یادآوری کرد: ۸ نفر در وهله اول از طبقات پایین ساختمان خارج شدند، زیرا انفجار و حادثه در طبقات اول و منفی یک رخ داده بود، البته بیشترین آمار مرگ و میر در طبقات بالا و به دلیل دود ناشی از انفجار و مسمومیت و خفگی بوده است.

او گفت: ۵ نفر از ۸ مصدومی که به شهدای تجریش انتقال داده شده‌اند، وضعیت پایدار خوبی دارند و ۳ نفر در مرکز درمانی و با حال عمومی مطلوب به سر می‌برند؛ ۱۷ نفر هم از افراد حاضر در کلینیک، توسط نیروهای مستقر در محل حادثه درمان شدند.

خالدی بیان کرد: در حال حاضر منتظر نظرات سازمان آتش نشانی کشور مبنی بر دلیل اصلی این حادثه هستیم.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

تحویل 19 پیکر حادثه کلینیک سینا اطهر به پزشکی قانونی

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟