نخستین جشنواره فرهنگی- هنری خلیج فارس برگزیدگان خود را شناخت

خودرو برتر: نخستین جشنواره « فرهنگی- هنری خلیج فارس با معرفی 121 برگزیده به کار خود پایان داد.
نخستین جشنواره فرهنگی- هنری خلیج فارس برگزیدگان خود را شناخت
به گزارش پایگاه خبری و تخصصی خودرو برتر: این جشنواره در ماه‌های اردیبهشت و خرداد 99 به همت کمیته روابط عمومی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس در سه مقطع سنی کودک، نوجوان و بزرگسال و در رشته‌های کتابخوانی، نمایش، استندآپ کمدی، دکلمه، قرائت قرآن، اذان، نیایش، شعر، داستان کوتاه و مینی‌مال، نقاشی، فیلم موبایلی، عکاسی، موسیقی، صنایع دستی و خوشنویسی برگزار شد.
 

در این جشنواره که با حضور کارکنان و خانواده‌های شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس به صورت غیر حضوری و در بستر فضای مجازی برگزار شد، قریب به 1300 نفر در 15 رشته‌ی فرهنگی و هنری با یکدیگر به رقابت پرداختند.شرکت‌کنندگان در این جشنواره بیش از 4000 اثر از رشته‌های مختلف هنری به دبیرخانه ارسال کردند.

بر اساس اعلام دبیرخانه‌ی نخستین جشنواره فرهنگی هنری خلیج فارس از جمله مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره ایجاد نشاط اجتماعی در خانواده‌ها، فراهم کردن فرصتی برای درکنارهم بودن وانجام کارگروهی درمحیط خانواده، غنی‌سازی اوقات فراغتِ خانواده‌ها، ارتقاء سطح دانش مخاطبان در مقابله با اپیدمی کرونا و شناسایی و معرفی استعدادهای هنری کارکنان و خانواده‌های شرکت‌های پتروشیمی منطقه بوده است.

دیگران چه می خوانند:

داوری رشته‌های مختلف جشنواره توسط تنی چند از استادان مطرح کشوری در کنار متخصصان و هنرمندان استانی و منطقه‌ای انجام شد. به برگزیدگان هر یک از رشته‌های 15 گانه‌ی جشنواره جوایزی شامل تندیس جشنواره،لوح تقدیر و جوایز نقدی اهداء شد.

 

حضور مشترک اعضای خانواده در یک گروه هنری در رشته‌هایی مانند نمایش و موسیقی از جمله نکات جذاب و دیدنی در این جشنواره بود. همچنین حضور افراد با سنین مختلف، از 3 سال تا 59 سال، از دیگر ویژگی‌های جذاب و ارزشمند این جشنواره بودند.

منبع:شمانیوز
 

نخستین جشنواره فرهنگی- هنری خلیج فارس برگزیدگان خود را شناخت

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟