کشف 9 میلیون عدد ماسک و 200 میلیون جفت دستکش احتکارشده توسط سازمان تعزیرات حکومتی تهران

خودرو برتر: مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران از کشف 9 میلیون عدد ماسک و 200 میلیون جفت دستکش احتکارشده توسط این سازمان خبر داد.
کشف 9 میلیون عدد ماسک و 200 میلیون جفت دستکش احتکارشده توسط سازمان تعزیرات حکومتی تهران
به گزارش پایگاه خبری و تخصصی خودرو برتر:

محمدعلی اسفنانی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری و تحلیلی شمانیوز، اظهار کرد: سازمان تعزیرات حکومتی تمام تمرکز خود را برروی گشت‌های مشترک با سازمان مرتبط با تولید دارو و اقلام بهداشتی به ویژه وزات بهداشت و درمان متمرکز کرده است.

 

 

دیگران چه می خوانند:

وی افزود: در روزهای گذشته مقادیر قابل توجهی، ماسک و دستکش و نیز مواد ضدعفونی‌کننده احتکارشده توسط سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران کشف شده است. این رقم حدود 9 میلیون عدد ماسک و 200 میلیون جفت دستکش بوده و در خصوص موادضدعفونی‌کننده باید گفت که کشف مواد ضدعفونی‌کننده احتکارشده در چند مرحله انجام شد و در هر مرحله حدود 10 هزار لیتر مواد ضدعفونی‌کننده کشف شده است.

معاون رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور یادآور شد: این اقلام بهداشتی کشف‌شده در اختیار سازمان‌های مربوطه که ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرده و نیز وزارت بهداشت و درمان قرار گرفته است.

 

 

به گفته اسفنانی؛ گشت‌های تعزیرات حکومتی کماکان به وظیفه خود عمل می‌کنند و در حال کشف اقلام احتکارشده هستند.

او با بیان اینکه در راستای رعایت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، سازمان تعزیرات حکومتی با کمک پلیس اماکن و دادستان محترم تهران صنوفی را که اصول این طرح را رعایت نمی‌کردند شناسایی شده‌اند، گفت: با کارگاه‌هایی که بدون مجوز و یا قبل از صدور مجوز اقدام به بازگشایی و از سرگیری فعالیت اقتصادی خود کرده بودند برخورد و پلمپ شد.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران خاطرنشان کرد: سازمان تعزیرات حکومتی در چهارچوب وظایف خود به ایفای نقش قانونی خواهد پرداخت و با صنوف متخلف و نیز احتکارکنندگان برخورد خواهد کرد.

 

اسفنانی در رابطه با شرایط فعلی حاکم بر بازار عرضه و تقاضای محصولات بهداشتی گفت: خوشبختانه در زمینه عرضه محصولات بهداشتی و درمانی اعم از ژل‌های ضدعفونی‌کننده، دستکش‌ها و ماسک‌ها شرایط عادی و خوب است و به ندرت گزارشی در خصوص تخلف واحدهای صنفی مرتبط ببا عرضه اقلام بهداشتی به ما مخابره می‌شود؛ لذا شرایط روزبه‌روز به سمت بهبودی پیش می‌رود.

منبع:شمانیوز

 

کشف 9 میلیون عدد ماسک و 200 میلیون جفت دستکش احتکارشده توسط سازمان تعزیرات حکومتی تهران

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟